19 jul 2012

"ELS PETITS CANVIS SON PODEROSOS"

Qui em coneix sap que soc una persona bàsicament optimista i aquesta condició em porta a pensar, tan sols és la meva opinió, que la situació actual és una gran oportunitat per la societat occidental de canviar els nostres valors, ideals, il·lusions i en definitiva a evolucionar cap a un mon millor. Un mon solidari i cooperativista en el que cada individuu serà important i imprescindible per les seves accions responsables i no pels seus èxits.
En aquest sentit trobo molt interessant l'efecte papallona: "L'aleteig d'una papallona al Brasil pot desencadenar un tornado a Texas". (Edward Lorenz 1963) A la física moderna l'efecte papallona postula que un esdeveniment aparentment sense importància en una part de l'univers tindrà repercussions en tot l'univers. Per aquest motiu associo aquesta teoria de la física quàntica amb el capità Enciam que sempre em recorda que les petites accions individuals poden a revolucionar el mon.

Bé, aquesta filosofada venia perquè ahir vaig trobar un article al periòdico sobre una enquesta que vaig pensar seria bo compartir-lo doncs parla d'aquests petits canvis en un àmbit molt específic que és la cuina.

Si cliques sobre el títol s'obrirà l'article perquè el puguis llegir.

Magda Julià

No hay comentarios:

Publicar un comentario